ylvaengeland.reismee.nl

Week 48: Nog maar 5 weken!

Hoi hoi!


Hier eens een keer een korte update.

De afgelopen weken is het allemaal z’n gangetje wel gegaan en zijn er niet heel veel bijzondere dingen gebeurd. Maar ik weet wel wanneer ik naar huis ga. Op 17 augustus neem ik de trein naar huis!! Ik kijk er al onwijs naar uit om naar huis te komen en ik vind het erg fijn dat ik nu weet wanneer dat is. Een echte datum hebben gaf mij erg veel rust merkte ik. Hierdoor werd ik meteen weer een stuk blijer en voelde ik mij een stuk fijner.

Hierdoor kan ik ook van mijn laatste weken meer genieten. Ik werk op het moment erg veel met Ethan wat ik ook echt onwijs leuk vind. We gaan vaak in de ochtend naar de koeien toe en daarna nog even spelen in de speeltuin. Het is elke keer weer onwijs leuk om zijn reactie op de koeien te zien.

Ronan is de afgelopen week best wel ziek geweest en het dieptepunt hierin was een bezoek aan het ziekenhuis op woensdag. Ronan had opeens heel veel pijn rondom zijn buik en was zo erg aan het huilen, ik (en zijn ouders) hadden hem nog nooit zo erg horen huilen. Cecily en Niki zijn in de avond met hem naar het ziekenhuis geweest en dat betekende dat ik op Ethan moest passen en hem op bed moest leggen. Ethan wilt normaal al niet graag slapen en alleen Cecily krijgt hem aan het slapen in de avond. Dit was dus wel een uitdaging, maar het ging echt onwijs goed. Ik kreeg hem binnen 30 minuten aan het slapen, dit was zelfs sneller dan dat Cecily het doet! Ronan was gelukkig al vrij snel terug uit het ziekenhuis en het bleek dat hij een borst infectie heeft. Hij zit nu aan de antibiotica en voelt zich al ietsjes beter nu!

Voor de rest ben ik nog heel druk geweest met het vinden van een gezin in Australië. Ik heb helaas nog geen gezin gevonden, maar ik ben nu met een paar gezinnen aan het praten wat er wel veel belovend uit ziet!

De aankomende tijd heb ik het lekker druk! Deze week 4 dagen werken en daarna komt Nathalie voor 4 dagen waar ik echt onwijs veel zin in heb. Dan ga ik meteen door naar London voor 2 weken. En daarna heb ik nog maar 2 werk weken te gaan voordat ik naar huis ga! Het gaat eigenlijk onwijs snel en ik heb echt nog zin in deze laatste 4 weken.

Ik weet ook nu wel dat ik straks heel blij ben als ik thuis ben, maar ik gok dat ik al vrij snel het hier toch wel ga missen en dan vooral de kinderen. Maar ja, nu nog maar even genieten van mijn laatste weken!!


Groetjes,

Ylva

Reacties

Reacties

Eddie

Nou nog even. Bijna komt Nathalie. Kan je haar laten zien wat je allemaal doet.
Hoop wel dat het lukt met het vinden van een gezin is Aussie.
Veel plezier volgend weekend.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active