ylvaengeland.reismee.nl

Update

Hoi!


Heel de wereld staat op z’n kop en dat heeft helaas ook grote gevolgen voor mij… Oorspronkelijk zou ik op 22 april vanuit Adelaide naar Amsterdam vliegen, maar dit is totaal anders verlopen…. Ik ben nu al weer 2 dagen thuis in Vlissingen. Afgelopen zondag ben ik via Jakarta naar Nederland gevlogen. Het is allemaal gelukkig erg gemakkelijk verlopen. Beide vluchten had ik best veel ruimte en ik heb gelukkig ook nog redelijk goed kunnen slapen!


Op het moment dat de maatregelen omtrent Corona steeds erger werden was ik bezig met een tour langs de oostkust van Australië (een uitgebreide blog hierover volgt!!). Ik heb helaas de tour een paar dagen eerder moeten verlaten omdat ik anders Adelaide niet meer binnen kwam! Omdat er steeds meer vluchten naar Nederland werden gecanceld (ik heb in totaal 3 vluchten gehad die zijn gecanceld!) heb ik besloten om zo snel mogelijk terug naar Nederland te gaan. Met als resultaat, een vlucht op zondag 29 maart via Jakarta naar Nederland!


Aan de ene kant ben ik erg blij dat ik nu lekker thuis ben, maar het is ook wel vreemd om zo’n plots einde te hebben. Opeens moest ik afscheid nemen van het gezin in Adelaide, ik kon dingen die ik nog wilde doen niet meer doen, vriendinnen die ik nog zou zien heb ik geen afscheid van kunnen nemen en nog meer plannen die in het water zijn gevallen. Maar in deze tijd met alle onzekerheid ben ik erg blij dat ik nog naar huis kon! Het is fijner om thuis te zitten met mijn ouders dan in Adelaide waar ik helemaal niks meer kon en geen inkomen meer had… En ik heb mijn tijd in Australië toch wel met een heel fijn gevoel af kunnen sluiten. De laatste weken van de tour waren echt geweldig! Ik heb het onwijs naar mijn in gehad en had me geen betere afsluiting kunnen wensen (naja, zonder al dat corona gebeuren eigenlijk…).

Ik kijk dus wel echt met een heel tevreden gevoel terug op mijn 5,5 maand in Australië! Een avontuur wat nu plotseling eindigt maar wat geweldig is geweest!


En nu wordt het maar weer wennen aan de kou in Nederland….


Groetjes,

Ylva


P.s. een afsluitende blog zal nog volgen met alle verhalen van de tour die ik heb gedaan!

Reacties

Reacties

ellen

welkom thuis dan maar, ja is raar op deze manier...maar zoals je zeg....de wereld staat op zijn kop...niks is meer normaal nu.

Monique

Fijn dat je weer lekker thuis bent.
Jammer van het abrupte einde.
Maar wat een reis heb jij gemaakt zeg!
Ik kijk uit naar je afsluitende blog ?

Jolinda

Welkom thuis jammer dat het zo moest eindige ,maar je kan toch kijken op een mooie ervaring weer.

Leila

Wat is de tijd voorbij gevlogen zeg! Wel jammer dat het anders verlopen is. Hopelijk voel je jezelf weer snel thuis in ons kikkerlandje! Weet je al wat je nu ga doen? Kom je weer werken? Eerst maar even bijkomen lijkt mij! Welkom thuis! ?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active