ylvaengeland.reismee.nl

Welkom op mijn Reisblog!

Hoi en welkom op mijn reisblog!

12 Augustus reis ik naar Cambridge. Ik ga voor een jaar naar Cambridge om daar als au pair te werken. Ik woon bij het gezin Morrison en ik zorg voor 1 jongen, Ronan die 5 jaar is. Ze hebben ook nog een baby van een paar maanden, maar daar hoef ik niet voor te zorgen want daar hebben ze een nanny voor. Ronan is geen 'normaal' kind, hij is namelijk blind. Ik ben heel erg benieuwd hoe dit zal zijn en ik heb er al heel veel zin in!

Over minder dan 2 weken ga ik al, aan de ene kant kan ik niet wachten om te gaan en heb ik er onwijs veel zin in, maar aan de andere kant vind ik het ook wel spannend. Maar ja, elk nieuw begin is spannend :)


Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reisblog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Ylva

Reacties

Reacties

Leila

Ik ga je zeker volgen.

Monique Meulmeester

Ik been heel benieuwd naar jou grote avontuur. ☺

Wendy

Spannend hoor Heel veel succes en plezierig daar groetjes Wendy

Annemarie

Weer een avontuur Ylva. Heel leuk dat je een blog gaat bijhouden.

Eddie

Veel plezier Ylva. Maak er een fijne en leerzame tijd van. En geniet van de mooie gebouwen daar.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active