ylvaengeland.reismee.nl

Week 14: Mijn werkweek

Ethan in zijn Trike

Reacties

Reacties

Eddie

Mooi zeg, Stonehenge. Je bent best veel buiten met Ronan. Maar wat doe je nu als het slecht weer is.
Veel plezier tussen het werken door hoor.

Groetjes,
Eddie

Ylva Engels

Hoi Eddie,
Bedankt voor je reactie :)
Vaak ga ik alsnog naar buiten helaas... vandaag ook naar het park geweest en na een uur kon ik mijn tenen niet echt meer voelen maar hij had een geweldige tijd! En ik blijf soms wel wat langer binnen of ga naar het zwembad of we gaan in de tuin spelen wat betekent dat ik altijd naar binnen kan en bijvoorbeeld ook lekker wat thee kan halen haha. Ronan kan in principe alleen in de tuin spelen waardoor ik bijvoorbeeld binnen kan gaan koken of mijzelf opwarmen, maar dit doe ik nooit voor al te lang omdat ik er ook voor Ronan wil zijn, en tja iemand moet zijn schommel duwen hahaha

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active